Selepas 9 tahun.
Finally met my two best friends masa sekolah rendah dulu.
Anne Priyanka Vincent and Nur Nadia Bakri.
Antara yang paling close.
I do remember.
Habis darjah 6, Anne and Nadia was the one yg rajin menulis to me.
Siap selit sekali sampul with setem.
Hoping for me to reply them.
Sayangnya, I was too naive.
Tak tau nak hargai persahabatan.
End up, surat-surat diorang jarang terbalas.
We lost contact, because of me.
And today. After 9 years.
We met.
Awkward.
Sebab we used to be so close before.
Lepas tuh, 9 tahun senyap.
And today, berjumpa balik.
Tak tau mana nak mula.
All I know, both of them having a good life now.
Nadia dah graduate her diploma/TESL. Tengah tunggu nak sambung degree.
Anne tunggu nak graduate her degree. And becoming a teacher.
Really miss both of you.
Looking forward to meet schoolmates yang lain :')
p/s: I still have those letters. Elok tersimpan.